Warsztaty
On-line lub w biurze klienta
Warsztaty prowadzone są dla grup 6 - 12 osobowych. Zawierają elementy teoretyczne, lecz w dużej mierze nastawione są na aktywność i doświadczanie przez osoby uczestniczące.
Jeśli nie znajdziesz interesującego Cię tematu, skontaktuj się ze mną. Możemy również dostosować czas trwania warsztatu w stosunku do potrzeb i możliwości organizacji. Prowadzę warsztaty w języku polskim i angielskim.
Sprawdźmy, co mogę Ci zaproponować.
Autentyczny Lider / Autentyczna Liderka
Dla kogo? Warsztaty dedykowane są dla osób kierujących zespołami, które chcą pracować nad wykorzystaniem swoich mocnych stron.
Osoby uczestniczące w warsztacie poddadzą refleksji swoje przekonania dotyczące bycia liderem/ liderką.
Skupią się na analizie swojego potencjału i tym w jaki sposób go rozwijać oraz skorzystać z niego w pracy z ludźmi. Poznają różne style zarządzania i wartość jaką mogą wnieść do zespołu oraz całej organizacji. Zastanowią się również nad rolą wrażliwości i odwagi w byciu liderem/liderką.
Bezpieczeństwo Psychologiczne w Zespole
Dla kogo? Dla osób kierujących zespołami, które realizują zadania wymagające kreatywnego myślenia i pracy zespołowej.
Osoby uczestniczące w warsztacie dowiedzą się czym jest bezpieczeństwo psychologiczne w zespole oraz jakie są konsekwencje jego (nie)posiadania. Poznają realne przykłady organizacji, w których poczucie bezpieczeństwa psychologicznego miało wpływ na ich sukcesy i kryzysy. Dowiedzą się jak diagnozować poziom poczucia bezpieczeństwa w zespole oraz co mogą zrobić, by je polepszać.
Konstruktywna Komunikacja W Zespole
Dla kogo? Dla wszystkich, którzy chcą poprawić swoją komunikację w pracy.
Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają podstawowe zasady konstruktywnej komunikacji. Będą również mieli okazję przećwiczyć techniki komunikacyjne w praktyce. Dowiedzą się w jaki sposób komunikować się w zespole różnorodnym. Szczególna uwaga zostanie poświęcona sytuacjom związanym ze środowiskiem zawodowym.
Czas trwania: 12 godzin + przerwy
Informacja Zwrotna - Perspektywa Managera
Dla kogo? Dla osób, których zadaniem jest udzielanie informacji zwrotnej pracownikom.
Osoby uczestniczące dowiedzą się jakie dlaczego informacja zwrotna jest potrzebna, jakie są jej rodzaje oraz jak przekazywać ją w konstruktywny sposób. Przećwiczą sytuacje związane z przekazywaniem feedbacku oraz poznają sposoby reagowania w sytuacjach trudnych. Przedyskutowana zostanie również kwestia konsekwencji (nie)udzielania informacji zwrotnej dla pracownika i organizacji.
Psychologia Zespołu dla Managera
Dla kogo? Dla osób, które zarządzają pracą zespołu, niezależnie od funkcji.
Uczestnicy i uczestniczki dowiedzą się jakie mechanizm psychologiczne są związane z funkcjonowaniem zespołu oraz jakie są ich konsekwencje. Zyskają praktyczną wiedzę na temat tego, w jaki sposób mogą wspierać zespół w różnych momentach jego funkcjonowania. Będą mogli doświadczyć tego, jakie skutki może przynieść grupowe podejmowanie decyzji oraz jak ogarniczać ryzyka z nim związane.
Asertywność w Miejscu Pracy
Dla kogo? Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoją asertywność.
Podczas warsztatu omówione zostaną podstawowe założenia asertywnego podejścia do relacji z innymi ludźmi. Uczestnicy i uczestniczki poddadzą refleksji swoje postawy i przekonania, które mogą pomagać im, bądź blokować ich asertywne zachowania. Poznają również i przećwiczą techniki asertywnego komunikowania się w sytuacjach zawodowych.
Warsztaty Twórczego Myślenia
Dla kogo? Dla osób, które chcą rozwinąć umiejętność twórczego rozwiązywania problemów. Polecane dla osób pracujących w obszarze innowacji lub stających przed koniecznością adaptacji do zmieniających si warunków i eksperymentowania.
Uczestnicy i uczestniczki zdobędą wiedzę na temat psychologii twórczego myślenia. Przećwiczą swoją kreatywność podczas twórczych rozgrzewek. Poznają techniki myślenia twórczego i zastanowią się nad tym, jak mogą wykorzystać je w praktyce.
Podstawy Analizy Transakcyjnej dla Liderów i Liderek
Dla kogo? Dla osób, które zarządzają pracą zespołu, niezależnie od funkcji.
Analiza Transakcyjna to stworzona przez Erica Berne’a psychologiczna koncepcja opisująca stosunki międzyludzkie. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają jej podstawowe założenia oraz przykłady zastosowania w zarządzaniu zespołem.
Prowadzenie Rozmów - Szkolenie dla Liderów i Liderek
Dla kogo? Dla osób, które zarządzają pracą zespołu, niezależnie od funkcji.
Szkolenie rozwija umiejętność prowadzenia rozmów z pracownikami, zwracając uwagę na różne sytuacje i procesy HR, w których mogą być użyteczne. Uczestnicy przećwiczą w praktyce takie sytuacje jak: przekazywanie konstruktywnego feedbacku, udzielanie pochwał, prowadzenie rozmowy rozwojowej. Osoby uczestniczące w warsztacie dowiedzą się również jak stosować w rozmowie pytania coachingowe.